OKKZZ.HR

  • Povećaj slova
  • Resetiraj
  • Smanji slova

Hrvatska obrtnička komora organizira i sufinancira nastup članova HOK-a na 54. MOS-u, Celje

E-mail Ispis PDF

Hrvatska obrtnička komora organizirat će i sufinancirati s 50% cijene, standardno uređenog izložbenog prostora, kolektivan nastup članova HOK-a na 54. Međunarodnom obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Celju 2022., najvećem obrtničkom sajmu u široj regiji, koji će se održati od 14. do 18. rujna 2022. godine na prostoru Celjskog sajma u gradu Celju.

Međunarodni sajam u Celju je respektabilna sajamska izložba s preko 1500 izlagača iz 34 države svijeta, s velikom posjetom sajmu (oko 120 000 posjetitelja iz 44 države svijeta) te je mjesto kvalitetne prezentacije proizvoda i usluga za obrtnike i poduzetnike koji žele u direktnom kontaktu s potencijalnim kupcima provjeriti kvalitetu svojih  proizvoda i usluga, a s ciljem izvoza te dolaska do novih poslovnih kontakata za buduće poslove.

Izložbeni program sajma u Celju obuhvaća: poslovne susrete, međunarodna predstavljanja, strojeve i opremu za drvo i metal, opremu od inox-a, elektrotehniku, preradu plastike, gume, obradu metala, strojogradnju, prehranu i ugostiteljstvo, izradu alata za obradu drva, plastike i metala, namještaj i unutarnje uređenje, završne radove u graditeljstvu, alate za uređenje doma i okolice, energetiku, opremu za prehrambenu industriju, mehanizaciju sela, građevinsku mehanizaciju, montažne kuće, proizvode široke potrošnje, IT opremu, stare zanate i tradicijske obrte, turizam itd.

U nastavku  osnovne informacije o sajmu, a u privitku i prijavu za nastup na 54. Međunarodnom obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Celju 2022.:

Naziv sajma/adresa: 54. Međunarodni sajam obrtništva i poduzetništva Celje 2022., Celjski sejem d.d., Dečkova cesta 1, 3000 Celje, www.ce-sejem.si

Termin održavanja: 14.-18. 09. 2022.

Radno vrijeme sajma: 09,00 – 19,00 sati

Hrvatska obrtnička komora organizira nastup po sistemu „ključ u ruke“ – svaki izlagač priprema svoje prezentacije na sajmu, a uz izložbeni prostor uređen sukladno njegovoj prijavi i potrebama dobiva i: dva natpisa na štandu, reprezentaciju na štandu, transport eksponata na relaciji Zagreb-Celje-Zagreb i postavu na štandu, najavu nastupa prema službama sajma Celje, sve potrebne informacije, tehničke podatke, upute, kompletnu logistiku potrebnu za kvalitetan sajamski nastup.

Cijena izlagačkog prostora, uz logistiku nastupa po principu “ključ u ruke”, uz sufinanciranje HOK-a za članove HOK-a od 50%, iznosi 90,00 EUR-a po m2 + PDV (25%), odnosno ukupno za platiti 112,50 EUR/m2 standardno uređenog izložbenog prostora.

Puna cijena izlaganja po principu „ključ u ruke” standardno uređenog izložbenog prostora, za poduzetnike koji nisu članovi HOK-a iznosi 180,00 EUR-a po m2 + PDV (25%), odnosno 225,00 EUR/m2 standardno uređenog izložbenog prostora.

Minimalna izlagačka površina iznosi 2 m2, osim u slučaju vertikalnog panoa na stijeni 1 m2.

Za prijavu nastupa na sajmu izlagač treba dostaviti:

  1. prijavu –  obavezno navesti potreban namještaj na štandu
  2. podatke o robi i/ili promotivnim materijalima koji se šalje na sajam
  3. izlagač na sajam treba poslati robu koja po vrsti, količini i vrijednosti odgovara robi koji je naveo u obrascu „Podaci o robi izlagača“.

ROK PRIJAVE NASTUPA: 14. 8. 2022. godine ili do popune izložbenog prostora

Dostava prijavnog materijala – u Hrvatsku obrtničku komoru – adresa: Ilica 49/II, p.p. 166, 10002 Zagreb, putem telefaksa: 01/48 46 610 ili putem elektroničke pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript

Osiguranje robe/eksponata: izlagačka roba za vrijeme sajma nije osigurana, a ako izlagač ima robu veće vrijednosti, tu robu može osigurati sam. Komora neće snositi troškove eventualno nastalih šteta ili nestanka robe, bilo za vrijeme transporta ili trajanja sajma.

Otprema robe: izlagač će biti pravovremeno obaviješten o predaji robe u skladište izvođača štanda te je dužan pridržavati se dobivenih uputa.

Napomena: skrećemo pozornost da izlagači ne mogu nastupiti u organizaciji i uz sufinanciranje Hrvatske obrtničke komore ako imaju dugovanja prema komorskom sustavu!

Molimo Vas da, ukoliko ste zainteresirani za organizirani i sufinancirani nastup, utoliko ispunjene prijavne materijale što prije dostavite u Hrvatsku obrtničku komoru, kako bi stručna služba Komore na vrijeme pripremila Vaš nastup na sajmu.

Za dodatne informacije možete se obratiti u Hrvatsku obrtničku komoru na broj telefona: 01/48 06 650, Dražen Horvat; telefaks: 01/48 46 610, elektronička pošta:  Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript .

Iskoristite ovu prigodu te svoje proizvode i usluge predstavite na najvažnijem obrtničkom sajmu u ovom dijelu Europe u organizaciji i uz sufinanciranje Hrvatske obrtničke komore!

Prilozi:

  • Prijavni materijali i uvjeti nastupa na 54. Međunarodnom obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Celju 2022.
  • Privola za korištenje osobnih podataka u pripremi i provedbi nastupa izlagača na 54. Međunarodnom obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Celju 2022.
Ažurirano Četvrtak, 26 Svibanj 2022 13:42
 

Usvojen Zakon o uvođenju eura koji postaje službena valuta u Hrvatskoj s prvim danom 2023. godine

E-mail Ispis PDF

Hrvatski sabor je na sjednici održanoj 13. svibnja 2022. godine usvojio Zakon o uvođenju eura kao službene valute u Republici Hrvatskoj. Zakon će stupiti na snagu prvog dana od dana objave odluke Vijeća EU o usvajanju eura koja se očekuje u srpnju ove godine.

Zakonom se uređuju pravila za preračunavanje, opskrbu i zamjena gotovog novca kune za gotov novac eura, dvojni optjecaj, dvojno iskazivanje, primjena načela neprekidnosti pravnih instrumenata, proračuni, financijski planovi, poslovne knjige, financijski izvještaji i porezi u procesu uvođenja eura, nadzor nad primjenom ovoga Zakona te prekršajne odredbe.

Euro bi službenom valutom u Hrvatskoj trebao postati od 1. siječnja 2023. godine. Jedna od ključnih obaveza je dvojno iskazivanje cijena, i u kunama i u eurima. Na snagu stupa 5. rujna 2022. godine te traje čitavu iduću godinu, zaključno s 31. prosinca 2023. godine.

S danom uvođenja eura počinje i razdoblje dvojnog optjecaja u kojem se prilikom transakcija gotovim novcem istodobno koriste euro i kuna kao zakonsko sredstvo plaćanja. Trajat će 2 tjedna (14 dana od dana uvođenja eura).

U postupku uvođenja eura primjenjuju se načelo zaštite potrošača, načelo zabrane neopravdanog povećanja cijena, načelo neprekidnosti pravnih instrumenata, načelo učinkovitosti i ekonomičnosti te načelo transparentnosti i informiranosti.

Tekst Zakona o uvođenju eura dostupan je ovdje.

S ciljem pravovremene pripreme i informiranja poslovnih subjekata o aktivnostima koje ih očekuju u procesu zamjene hrvatske kune eurom objavljene su i Smjernice za prilagodbu gospodarstva.

Detalje možete pronaći na dnu ove stranice.

Sve upite oko prilagodbe poslovanja na uvođenje eura možete postaviti i djelatnicima Hrvatske obrtničke komore na mail adresi: Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript

Podsjećamo i da na Facebook straniciYouTube kanalu Hrvatske obrtničke komore možete pogledati snimku webinara o pripremama za uvođenje eura i saznati sve važne informacije.

Ažurirano Četvrtak, 26 Svibanj 2022 13:36
 

Dodijeljene diplome majstorima i potpisani novi Sporazumi Projekta „ HOK Obrtnik plus „

E-mail Ispis PDF

 

Obrtnička komora Krapinsko – zagorske županije je u srijedu, 25. svibnja 2022. godine, organizirala svečanu podjelu majstorskih diploma, majstorima koji su majstorski ispit položili u roku veljača 2022. godine.

Ovom prigodom organizirano je i svečano potpisivanje Sporazuma OKKZŽ o suradnji sa partnerima u sklopu Projekta  „ HOK Obrtnik plus „.

Svečanosti su uz dobitnike majstorskih diploma i partnere potpisnike prisustvovali župan Krapinsko-zagorske županije Željko Kolar, gradonačelnik grada Krapine Zoran Gregurović, predstojnik HZZ PU Krapina Goran Vukmanić i potpredsjednik OKKZŽ Miro Čaržavec.

Nakon isticanja važnosti koju u obrtništvu i cjelokupnom gospodarstvu predstavlja stručnost kadrova, predsjednik OKKZŽ Darko Varga, naglasio je ovom prigodom važnost stjecanja majstorskog zvanja koje omogućuje samostalno otvaranje obrta, te prenošenje znanja na buduće generacije dobivanjem dozvole ( licencije ) za izvođenje praktične nastave i vježbi naukovanja. Predsjednik je također naglasio da su majstori preuzimanjem diplome dobili i materijalni dokaz da su postigli vrhunac u svojoj struci ali kako je potrebno i dalje nastaviti s usavršavanjem i cjeloživotnim obrazovanjem.

Diplome su primili automehaničar (2), elektromehaničar (1), elektroinstalater (2), frizer (6), natkonobar (1), kuhar (1), kozmetičar (2), soboslikar-ličilac (1), plinoinstalater (1), vodoinstalater, instalater grijanja i klimatizacije (2), vodoinstalater (1)

Majstorske diplome su majstorima uručili župan Krapinsko-zagorske županije Željko Kolar, gradonačelnik grada Krapine Krapine Zoran Gregurović, predsjednik OKKZŽ Darko Varga i potpredsjednik Miro Čaržavec.

Ispred svih dobitnika Majstorskih diploma riječi zahvale uputila je Štefica Horvat majstor natkonobar.

 

 

 

 

Nastavno, predsjednik OKKZŽ Darko Varga je ovom prigodom istaknuo kako je namjera OKKZŽ da kroz projekt    “HOK Obrtnik plus“ uključi partnere iz raznih gospodarskih sektora, bitne članstvu naše Komore radi ostvarivanja što povoljnijih uvjeta u svakodnevnom poslovanju. Sukladno navedenom sklopljena su 4 Sporazuma o međusobnoj suradnji sa sljedećim partnerima:

ZAGORSKA TELEVIZIJA, www.zagorska.tv - Članovima OKKZŽ-a-obrtnicima koji su obrt otvorili 2020., 2021. i 2022. g. osigurava 50 % popusta a ostalim članovima OKKZŽ osigurat  će se  20% popusta na poslovni program ZAGORSKE TELEVIZIJE.

RADIO ZLATAR, Zagrebačka ulica 3, Zlatar, www.radio-zlatar.hr - Članovima OKKZŽ osigurava, 25 % popusta na programske usluge.

PROJECT  box, obrt za poslovno savjetovanje, vl. Martina Jantol Županić, Strmec Stubički 7a, Stubičke Toplice, www.the-projectbox.com - Članovima OKKZŽ osigurava 10 % popusta na sve usluge, uz napomenu individualnog pristupanju formiranja cijena nakon definiranja usluga.

Nomia digital, obrt za marketing i consulting, vl. Martina Vrančić, Odvojak Tršinski 15, Zabok, www.nomiadigital.hr - Članovima OKKZŽ   osigurava 10 %   popusta na definirane usluge.

Ažurirano Četvrtak, 26 Svibanj 2022 13:11
 

Najava: 54. sajam i izložba zagorskih vina - poziv vinarima

E-mail Ispis PDF

U organizaciji Krapinsko-zagorske županije, Općine Bedekovčina, Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije, Obrtničke komore KZŽ, Udruge Vino zagorje i Ministarstva poljoprivrede dana 1. srpnja 2022. godine održati će se „54. Sajam i izložba zagorskih vina“, Bedekovčina 2022. godine.

Želja nam je da ovogodišnji Sajam učinimo mjestom okupljanja vinogradara i vinara Krapinsko-zagorske županije, koji će javnosti prezentirati najkvalitetnija vina koja se proizvode u našim vinogorjima, a sve u cilju poticanja konkurentnosti zagorskih vina na tržištu, te uključivanja vinske ponude Krapinsko-zagorske županije u enogastronomsku ponudu Hrvatske.

Stoga, pozivam vinare Krapinsko-zagorske županije koji su odlikovani na natjecanjima u vinarskim udrugama da svoje uzorke vina dostave 5. lipnja 2022. godine u prostorije restorana na Bedekovčanskim jezerima u Bedekovčini u vremenu od 08,00 do 12,00 sati.

Za sudjelovanje na ocjenjivanju vina potrebno je dostaviti za svaki prijavljeni uzorak vina 6 boca u ambalaži od 1 ili 0,75 litara, a kod predikatnih i desertnih vina za svaki prijavljeni uzorak vina 3 boce u originalnoj ambalaži od 0,250 do 0,75 litara. Svaki uzorak treba imati etiketu iz koje je vidljivo: naziv vina ili sorta, puni naziv i adresa proizvođača, vol.% alkohola, godina berbe. Također je potrebno ispuniti prijavne listove koji se nalaze u prilogu dopisa te je poželjno priložiti nalaz kemijske analize vina koja uključuje slijedeće parametre: alkohol, ukupne kiseline i reducirani šećer.

Kotizacija za svaki uzorak vina iznosi 100,00 kuna, a plaćanje se vrši u gotovini pri samoj dostavi uzoraka.

 

Obrtnici i poduzetnici pripremite se za novi Zakon o zaštiti potrošača

E-mail Ispis PDF

Saznajte koje najznačajnije promjene stupaju na snagu i uskladite svoje poslovanje

Pozivamo Vas na online predstavljanje novog Zakona o zaštiti potrošača koje će se održati 24. svibnja 2022. (utorak) u 13,00 sati putem platforme Microsoft Teams. Sudjelovanje na edukaciji je besplatno.

Novi Zakon o zaštiti potrošača stupa na snagu 28. svibnja 2022. i predstavlja usklađivanje domaćeg zakonodavstva s Direktivama EU koje se odnose na

  • pisani prigovor i reklamacije potrošača-korisnika javnih usluga
  • isticanje cijena za posebne oblike prodaje
  • nepoštenu poslovnu praksu - prodaju proizvoda dvojne kvalitete
  • zavaravajuća propuštanja i crnu listu
  • prodaju izvan poslovnih prostorija
  • troškove vještačenja i dr.

Prijavite se za sudjelovanje na mail:  Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript najkasnije do 24. svibnja 2022. u 9,00 sati.

Prijavljenima ćemo poveznicu za uključenje dostaviti na dan održavanja edukacije.

Edukacija se održava u organizaciji Hrvatske obrtničke komore i u suradnji s Ministarstvom gospodarstva i održivog razvoja RH. Zakon će predstaviti Ivana Radan, viša stručna savjetnica iz Službe za normativne aktivnosti iz područja zaštite prava potrošača iz Uprave za trgovinu i politiku javne nabave Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja RH.

Ažurirano Ponedjeljak, 23 Svibanj 2022 09:04
 


Stranica 5 od 478

Važni linkovi

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner

Videozapisi - prezentacije obrtničkih zanimanja i tradicijski obrti i vještine

KATALOZI

Baner
Baner
Baner

Tko je online

Trenutno aktivnih Gostiju: 14